طراحی سایت بیمه

سه شنبه 26 فروردين 1399
9:49
هاتم

طراحی سایت بیمه و همچنین طراحی وب سایت کارگزاری های بیمه از دیدگاه اینکه در دهه های اخیر رقابت در صنعت بيمه، يکي از تنگاتنگ ترین رقابت ها محسوب می گردد، حائز اهمیت است. طراحی سایت بیمه و ارائه خدمات بیمه به صورت آنلاین یکی از پر درآمد ترین مشاغل دنیای تجارت الکترونیک نیز به حساب می آید. البته برای ورود به این بازار باید تخصص کافی داشته باشید و خلاقیت را نیز چاشنی کار و ارائه خدمات خود کنید.

قبل از هر چیز توجه به این موضوع بسیار حائز اهمیت است که طراحی سایت به مانند تمام حرفه های دیگر در عصر مدرن نیاز به تخصص های حرفه ای دارد. فکر کنم اگر اول شاخصه های طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت شرکتی را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت بیمه برای شرکت خود می کنید.

لزوم طراحی سایت بیمه

اغلب مردم از قوانین و تعریف بیمه های مختلف و ویژگی ها و کارکرد هرکدام و همچنین تفاوت بين انواع بيمه ها و کيفيت خدمات ارائه شده توسط شرکت هاي بيمه اطلاعي ندارند و حتی شايد ندانند بيمه ای را که در حال حاضر از آن استفاده می نمایند مي توانند از نمایندگی دیگر بیمه غير از نمایندگی یا شرکت بیمه فعلي با قيمتي ارزان تر و خدماتي بهتر تهيه نمایند.

در فضاي رقابتي صنعت بیمه، داشتن وب سايت، مي تواند اعتبار کارگزاري یا نمايندگي بیمه شما را نزد مشتريانتان بسيار افزايش دهد و باعث مي شود که مشتريان بيشتر به شرکت شما اطمينان نمايند. همچنین طراحی سایت بیمه در برند سازي براي کارگزاري یا شرکت بیمه شما بسيار موثر است.

در ضمن داشتن وب سايت مي تواند به عنوان پایگاهی براي انجام انواع تبليغات ارزان قيمت اينترنتي همانند ايميل مارکتينگ، دادن آگهي در سايت هاي تبليغاتي اينترنتي، بهينه سازي وب سايت براي موتورهاي جستجو مانند گوگل و… باشد.

شرکت هایی هستند که خدمات تفریحی و مسافرتی ارائه می دهند.( طراحی سایت تفریحی) شما می توانید با این شرکت ها همکاری داشته باشید و خدمات بیمه را برای آنها با سهولت بیشتری ارائه دهید.

وب سایت بیمهويژگي اصلی طراحی وب سايت کارگزاری بیمه و نمايندگي بيمه

سرویس های زیادی در طراحی وب سایت نمایندگی بیمه یا طراحی سایت کارگزاری بیمه می توان اجرا و پیاده سازی کرد. به اختصار برخی از آنها به شرح ذیل است:

1- طراحی بخش معرفي کارگزاري یا نمايندگي بیمه به همراه رزومه و شرح سوابق فعالیتی.

2 – معرفي دفاتر، شعبات و نمایندگی های شرکت.

3 – ارایه مجموعه قوانین بیمه و تعریف انواع بيمه ها همراه با ویژگی ها و مشخصات دقيق آنها.

4 – قابلیت دسته بندي بيمه ها مانند: بيمه عمر، بیمه حوادث، بیمه مسافرتی، بیمه تکمیلی، بیمه خدمات درمانی، بيمه مسئوليت، بیمه اموال، بيمه آتش سوزي، بيمه خودرو …

5 – فرم درخواست بیمه، در این فرم متقاضی با ورود اطلاعات خواسته شده نسبت به درخواست بیمه اقدام می کند.

6 – امکان خرید و پرداخت آنلاین هزینه های بیمه

7 – ماژول جستجو جهت سرچ کردن از میان خدمات متنوع بر اساس نام، کد و کليد واژه توسط بازديد کنندگان.

8 – تعرفه خدمات و نمايش درصد بیمه، حق بیمه و قيمت خدمات بيمه اي بصورت جدول.

ويژگي های طراحی سايت بیمه و نمايندگي بيمه

9 – معرفي سوابق پروژه هاي مختلف بيمه اي اجرا شده در ارگان ها و سازمان هاي مختلف همراه با عکس های واقعي.

10 – درج راهنماي پرداخت خسارت جهت اطلاع رسانی به مشتريان.

11 – قرار دادن فرم هاي پيشنهاد بيمه براي انواع بيمه در وب سايت.

12 – امکان دريافت اخبار بيمه اي، بصورت خودکار از سايت هاي معتبر بيمه با استفاده از ماژول Rss و نمايش آنها در وب سايت.

13 – سیستم ثبت نام و عضوگیری آسان در وب سايت.

14 – پنل ارسال پیامک انبوه و امکان ارسال ايميل هاي گروهي براي اعضاي وب سايت در جهت اطلاع رساني

15 – امکان ايجاد فرم هاي آنلاين براي ورود اطلاعات رزومه اي افراد در جهت جذب بازارياب و یا پرسنل جدید در زمینه هایی که شرکت نیاز دارد.

16 – ایجاد صفحه مقالات که در این بخش مقالات تخصصی و فني درباره موضوعات و بحث های بیمه ای درج می گردد.

طراحی سایت بیمه

همچنانکه این روزها بحث بر سر بهینه سازی سایت زیاد شده است پیام آوا نیز به صورت تخصصی به این موضوع توجه ویژه دارد. سئو یا بهینه سازی سایت ها با کاربری های مختلف بر اساس الگوریتم های موتورهای جستجو بسیار حائز اهمیت است چرا که از این طریق آمار بازدید و ترافیک سایت بالا رفته و خواسته های مدیران سایت تامین می گردد که پیام آوا در طراحی سایت بیمه به این اصل مهم توجه ویژه دارد.

مزایای طراحی سایت بیمه توسط پیام آوا

طراحی سایت پیام آوا متخصص طراحی سایت بیمه ، طراحی سایت شرکت های بیمه، سفارش سایت نمایندگی های بیمه و همچنین طراحی وب سایت کارشناسان بیمه، امکانات و سرویس های متعددی را برای اینگونه سایت ها اجرا و پیاده سازی می نماید تا کاربران و مشتریان شرکت ها و کارگزاری ها و نمایندگی های بیمه بتوانند براحتی از خدمات ارایه شده بهره مند گردند.

با توجه به رقابت فشرده بین فعالان صنعت بیمه، در عرصه وب سایت های بیمه نیز رقابت تنگاتنگ است لذا پیام آوا سعی در جهت اینکه وب سایت بیمه شما در کلمات کلیدی مورد نظر و فعالیت شما در رتبه های بالای گوگل قرار بگیرد اهتمام ورزیده تا ورودی کاربران به سایت شما از طریق گوگل روز به روز افزایش یابد.

بطور نمونه طراحی سایت حرفه ای بیمه سامان از پروژه های انجام یافته پیام آوا می باشد. پیام آوا همچنین می تواند با هزینه های اندک تبلیغات گوگل را برای سایت شما انجام دهد تا از همان روزهای نخست بارگزاری سایتتان در رتبه های برتر گوگل دیده شوید.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی


[ بازدید : 237 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
دوربین مداربسته / مقالات تخصصی دوربین مداربسته / دوربین مداربسته هایک ویژن / دوربین مداربسته تی وی تی / نصب دوربین مداربسته /
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دوربین مداربسته / نصب دوربین مداربسته / هایک ویژن / است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]